Pazaryeri̇ Yazılımı Nedi̇r Ve Pazaryeri̇ Yazılımı Ne Kadar?
Buradasınız: Anasayfa / Blog
6 Mart 2021, Cumartesi
Pazaryeri Yazılımı Nedir ve Pazaryeri Yazılımı Ne Kadar?
Pazaryeri yazılımı e-ticaretin her geçen gün büyük bir ivme kazanarak güçlendiği ve birçok kişi tarafından popüler olarak kullanıldığı bir sektör haline gelmektedir. Bu da kendi içerisinde birçok farklı ticaret kanallarının doğmasına neden olmaktadır.
Pazaryeri Yazılımı Nedir ve Pazaryeri Yazılımı Ne Kadar?

Dijital bir çağda yaşıyor olmamız ve her geçen gün işletmelerin de e-ticarete atıldığı düşünülürse web yazılımları oldukça önemli bir hal almaya başlamıştır. Yazılım olduğu her yerde de güvenlik açığı bulunmayan ve en iyi şekilde hizmet verecek yazılımlara ihtiyaç bulunmaktadır. Bunun için ise yazılım alanında iyi olan ve işini başarı ile sürdüren firmalar ile iletişime geçmek oldukça önemli olmaktadır.

Web Yazılımı Neden Gereklidir?

Dijitalleşmenin her geçen gün daha da hızlı büyümesi ve kullanıcı sayısının artması ile web yazılımları olmazsa olmazlar arasında yerini almaktadır. Bu yüzden de hem bireysel olarak hem de kurumsal olarak yapılacak her türlü iş esnasında web yazılımına yönelik ihtiyaçlar bulunmaktadır.

Günümüzde web yazılımının olmadığı bir ortam içerisinde hem kurumların hem de bireylerin istedikleri amaç ve hedeflere ulaşma şansları yok denecek kadar az olmaktadır. Özellikle kurumsal kimliğin ön plana çıkması gereken yerlerde ve bu kimlik ile geniş kitlelere hitap edileceği düşüncesi olduğunda ise büyük web sitelerine mutlaka ihtiyaç bulunmaktadır. Bu web sitelerinden en tanınan ve sistemsel çalışmaları ile de büyük şirketler tarafından yönetilen yazılım ise Pazaryeri yazılımı olmaktadır.

 

Pazaryeri Yazılımı Nedir?

Pazaryeri yazılımı e-ticaretin her geçen gün büyük bir ivme kazanarak güçlendiği ve birçok kişi tarafından popüler olarak kullanıldığı bir sektör haline gelmektedir. Bu da kendi içerisinde birçok farklı ticaret kanallarının doğmasına neden olmaktadır. E-ticaret döneminin başlaması ile birlikte de yatak ticaret ve dikey ticaret olmak üzere iki farklı kavram ortaya çıkmıştır. Bu kavramın ortaya çıkması ise de e-ticaret sektöründe Pazaryeri yazılımı olarak adlandırılan farklı kolları ile hizmet veren yal kollar otaya çıkmaktadır.

Pazaryeri yazılımının yan kolları B2B e-ticaret yazılımı, B2C yazılımı ve C2C e-ticaret yazılımı olmaktadır.

 

Pazaryeri Yazılımının Özellikleri

Günümüzde kullanılan bütün bilgisayarlar, akıllı telefonları ve diğer akıllı cihazlar bir yazılımın yazılması ile ortaya çıkmıştır. Bununla birlikte de internet ortamında ziyaret edilen giyim, elektronik ve bilgi üzerine kurulan sayfalar da bir yazılımlar sayesinde hizmet vermektedir. Pazaryeri yazılımı ise kişilerin internet üzerinden alışveriş yapabilmeleri için ürünlerin tedarikçilerin aynı ortamda buluşturmasına ve kişilerin bu işi yapabilmesi için alt yapıyı sağlamaktadır.

Pazaryeri projesinin temeli ödeme alt yapısı ile oluşmaktadır. Ayrıca tedarikçi olan kişilerin satacakları ürünlerini kolay ve problem ile karşı karşıya kalmadan listeleyebilmeleri için imkân vermektedir. Bunun için ise XML entegrasyonunu kullanmaktadır. Pazaryeri yazılımları büyük bir kitleye hitap etmesinden dolayı görsel ve düzen haricinde de kişinin ödeme alt yapısı ile ilgili çok yüksek güvenliğe ulaşması gerekmektedir.

 

Yazılım Projelerinin Dijitalleşme Süreci

Pazaryeri yazılım ve diğer web yazılım çeşitleri yazılım aşaması bittikten ve dijitalleşme aşamasının başlayabilmesi için müşteri görüşmelerinden hemen sonra alınan son onay şekli ile hizmete geçmektedir. Bu onay şekli ile de dijitalleştirme işlemi tamamlanarak kişilerin internet üzerinde aktif bir şekilde hizmet vermesi için ortam sağlanmaktadır. Dijitalleşme aşamasının başlatılması ve bu esna da çalışmaların sıralaması ise şu şekilde oluşmaktadır;

-Projenin belgelerinin hazırlanması,

-Yazılım algoritmasının çıkartılması,

-Proje için Front-End yani ön yüz tasarımlarının müşterinin isteğine göre hazırlanması,

-Back-End çalışmalarının yapılması,

-Beta yayınına geçilmesi için gerekli olan ön hazırlıkların yapılması ve işlenmesi,

-Kullanıcılar için test aşamasının yapılması,

-Projenin son aşamasının tamamlanması ile yayına alınması.

 

Pazaryeri Yazılımının Yan Kolları

Pazaryeri yazılımı B2B e-ticaret yazılımı, B2C yazılımı ve C2C e-ticaret yazılımı olarak 3 farklı yan kollara ayrılmaktadır. Bu yan kolların işlemleri ve amaçları ise şunlardır;

B2B e-ticaret yazılımı: İşletmelerin online servis aracılığı ile geniş bir kitleye hitap etmesi ve böylelikle e-ticaret alanında kendini gösterebilmesi için tasarlanmış bir yazılımdır. Online ortamda gerçekleşebilecek olan bütün ticari işlemler yüksek güvenlik önlemleri ile buraya ürünlere kolay bir şekilde kullanıcı kitlesi tarafından erişebilir olması için hazırlanmaktadır.

C2C E-ticaret yazılımı: Bu tip Pazaryeri modellerine Marketplace denmektedir. Bu da son kullanıcının, son kullanıcıya kendi aracılığı ile satışı gerçekleştirildiği ortamların oluşturduğu bölge olmaktadır. Yani alınacak ürünlerin direk olarak kişiden alınması durumu olarak açıklanabilmektedir.

B2C yazılımı: B2C yazılımı diğer yazılım türlerinden ayıran özelliği işletmeler üzerindeki tüketici kitlelerine ulaşmak ve bu konu üzerinde çalışmaları sağlaması olmaktadır.

 

Pazaryeri Yazılımı Fiyatları

Pazaryeri yazılımı sunmuş olduğu faydalar ve avantajlarından dolayı birçok işletme için büyük önem arz etmektedir. Bundan dolayı ise kişilerin bu yazılımı satın alma ihtiyacı ortaya çıkmaktadır. Yazılım işlemleri uzun ve kişinin istediklerine bağlı olarak gelişebilmesinden dolayı ise net bir fiyat bilgisi vermek doğru olmamaktadır.

Özenle hazırlanan, son derece modern bir tasarıma sahip, gelişmiş modül seçenekleri ve bir çok özelliklere sahip İpekyolu Pazaryeri Yazılımımızı inceleyin. İpekyolu Pazaryeri yazılımımız kısa süre için indirimde ve taksit seçenekleri ile siz müşterilerini beklemekte.

Etiketler
pazaryeri yazılımı
pazaryeri nedir
pazaryeri yazılım fiyatları
pazaryeri yazılım örnekleri
pazaryeri yazılımı nereden alınır
Detaylı Bilgi İçin Bizi Arayın